سفارش آنلاین نریشن چه مزیتی دارد؟

الهام-قربانی-

این روزها با پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست که افراد به صورت حضوری در استودیو حاضر باشند تا یک صدای معمولی برای نریشن سفارش بدهند، پس سفارش آنلاین می تواند بهترین انتخاب و ساده ترین راه برای سفارش یک صدای مناسب باشد، واسطه هایی مانند استودیو چکاوا به همین منظور و با همین نیت فعالیت می کنند، تا این بار را از روی دوش مشتری‌ها بردارند و کمک کنند که از میان هزار صدای گوناگون با جنس، لحن و کاربرد متفاوت، مشتری بتواند به راحتی صدای مورد نظر خودش را پیدا کند.

در سال های اخیر، مشتریان بسیار بیشتر از قبل در اینترنت برای نریشن و صداگذاری جست و جو می‌کنند، دیگر آن زمانی که شما مجبور بودید به صورت فیزیکی در یک استودیو و دفتر تبلیغاتی حاضر شوید تا یک صدای سانترال ساده سفارش بدهید گذشته است در حال حاضر سفارش نریشن به صورت آنلاین یکی از بهترین راه ها و ساده ترین آن‌ها برای داشتن صدایی مناسب است.

این روز‌ها با به وجود آمدن امکان سفارش آنلاین نریشن ، دیگر زحمت از دوش مشتری ها برداشته شده و سایت های واسطی مانند چکاوا راه افتاده اند که وظیفه دارند از میان هزاران صدا، صدا های مناسب را بشنوند، انتخاب کنند و دسته بندی شده ارائه دهند.

تنها کاری که مشتری خدمات انلاین نریشن باید بکند این است که از میان صداهای برگزیده، که بر اساس جنس صدا، لحن و کاربرد طبقه بندی شده است، بگردد و صدای مناسبش را پیدا کند.

با رواج شبکه های اجتماعی دیگر در هر گوشه کناری از اینترنت که بگردید می توانید خدمات آنلاین نریشن پیدا کنید اما آیا همه این خدمات قابل اعتماد اند؟

این روز ها می‌بینیم که در شبکه های اجتماعی هر کسی یک میکروفن جلویش گذاشته و متن های عاشقانه را با صداسازی های ناشیانه و اغراق آمیز می خواند همین آدم مبتدی شاید برای خواندن یک نریشن معمولی مقدار زیادی پول از شما طلب کند.

از طرف دیگر بسیاری از دوبلور ها و نریتور های مطرح کشور هستند که به خاطر سالیان سال تجربه و برندی که حالا با نام آن‌ها شکل گرفته است، قیمت های بالایی را از مشتریان طلب می‌کنند که البته به خاطر آشنایی ذهن مخاطب و صدای این دسته از دوبلورها مشتریان خاصی به دنبال استفاده از صدای آن‌ها هستند.

حال بعضی از شرکت های کوچکتر ممکن است احتیاج به صدای حرفه ای دلنشین و مناسب داشته باشند اما از طرفی هم نخواهند زیاد هزینه کنند سفارش نریشن آنلاین یکی از بهترین انتخاب ها برای این دسته از افراد است، که نه تنها کیفیت استانداردی را ارائه می کنند بلکه قیمت مناسبی هم دارند.

یکی از فواید سفارش آنلاین نریشن این است که شما می‌توانید به فیلتر‌هایی که چکاوا برای انتخاب نریتور دارد اعتماد کنید و مطمئن باشید که در نهایت یک صدای واقعی جذاب و شنیدنی تحویل خواهید گرفت و اطمینان حاصل کنید که در سفارش آنلاین نریشن با چند کلیک در اینترنت صدای مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد.

بهتر است پیش از سفارش آنلاین نریشن ابتدا متن خوب و درستی برای ارائه به مخاطبانتان آماده کنید، برای نوشتن و یا سفارش یک متن خوب اول این سوال ها را از خودتان بپرسید:

این پیام قرار است به چه کسی انتقال پیدا کند؟

پیام قرار است چه مفهومی داشته باشد؟

چه سن و طبقه اجتماعی ای قرار است این پیام را بشنود ؟

چگونه می توانم پیام را به بهترین شکل انتقال دهم؟

باید قبل از سفارش آنلاین نریشن چندین بار متن خود را اصلاح کرده تا اطمینان حاصل کنید همان پیامی که شما می‌خواهید را به مخاطب می رساند.

بعد از آن نوبت به سفارش نریشن می‌رسد، به سایت چکاوا مراجعه کنید و صداهایی که در آرشیو گویندگان وجود دارد را با دقت گوش کنید، محدودیت جنسیتی، لحن، زبان و هر خصوصیت دیگری که می خواهید صدای دریافتی شما داشته باشد اعمال کنید و در نهایت صدای تان را انتخاب کنید.

اگر در این جریان به نتیجه نرسیدید یا هنوز نمی‌دانستید چه سبک صدایی برای متن شما مناسب است می‌توانید با دفتر چکاوا تماس بگیرید، ما اینجا متن شما را بررسی می‌کنیم و با توجه به مخاطب شما و حدود قیمتی که در نظر دارید بهترین و حرفه ای ترین گوینده را به شما معرفی خواهیم کرد.

بعد از سفارش آنلاین نریشن، تنها کافی است دو الی سه روز منتظر بمانید تا صدای درخواستی شما با بهترین کیفیت در هر فرمتی که مد نظر دارید، خام یا اصلاح شده و با موسیقی مناسب به دست شما برسد.

اشتراک گذاری این مطلب

مطالب مرتبط

امتیاز دهی به این مطلب